Update van 14 september 2024. Let op er zijn wijzingen in de woensdag. Baannummers.

Hierbij de indeling speeldatums 2024-2025. Hay Lenssen bedankt voor het maken.

Maandag 7 oktober is de bowling gesloten.

Klik hier en je hebt de speelschema’s van alle drie de dagen en het reglement

Verzoek aan de mensen die de speelschema’s per team hebben gemaakt en  ingedeeld dit eventueel ieder voor zijn eigen team te wijzigen.

Klik hier het oliepatroon voor de banen.

Dit is een bericht wat in jullie mailbox is gekomen, geschreven door Hay Lenssen.

Zoals jullie misschien de afgelopen dagen hebben opgevangen is het team de TOPPERS ermee gestopt, helaas en jammer natuurlijk. Ik heb overleg gehad met medebestuursleden en Martijn en zijn tot de oplossing gekomen daar we nu met 9 teams zijn en dat er elke week ’n team vrij is en er wordt dan ook niet meer laat gespeeld.

Wat inhoudt dat de wedstrijd van gisteren Crash-Toppers niet meetelt voor de competitie en voor Crash wordt gezien als vrij in het nieuwe schema. In de bijlage het nieuwe schema zowel in PDF als Excel. Jullie zullen nieuwe speelschema’s moeten maken voor jullie teams, sorry. Waar eerst de tussenrondes stonden staan nu ??? hier vinden we misschien nog wel wat voor.