Update vrijdag 13 maart.  Hieronder de uitslagen van het seizoen 2019-2020.

Beste leden,
Helaas worden ook wij nu getroffen door alle maatregelen rond het Corona-virus.  Na onze regering en het RIVM heeft ook de NOC-NSF een aantal maatregelen afgekondigd.
Deze maatregelen zijn 1-op-1 overgenomen door de NBF. Omdat dit onze bond is, zijn we verplicht ons hieraan te confirmeren en daarom heeft het bestuur ervoor gekozen ook tot en met 31 maart alle activiteiten stil te leggen.
Dit wil zeggen geen competitie voor senioren Huisleague en jeugd, geen trainingen voor de jeugd en ook wat reeds bekend was geen toernooien binnen of buiten ons bowlinghuis.
Hoe zeer wij dit ook betreuren kunnen wij hier niet omheen en nemen dan ook onze verantwoording om dit zo te besluiten. Dit heeft wel tot gevolg dat de wedstrijden die nu niet gespeeld worden, ook niet worden ingehaald. Wij hopen natuurlijk dat dit maar tot eind maart is, maar het is niet uit te sluiten dat we dit besluit nog moeten doortrekken naar een later tijdstip als dit wordt beslist door de regering. Het Bestuur.  Het bestuur en de webmaster houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

uitslagenweek11

uitslagenweek10