19 november 2016. Jac Swinkels/Sjoerd Jansen winnen koppeltoernooi.

Het voor de derde keer georganiseerde koppeltoernooi, waarbij jeugdspelers werden koppels aan seniorenleden, heeft in het winnende duo Jacques Swinkels/Sjoerd Jansen een sterke winnaar opgeleverd. Twaalf koppels gingen de strijd aan, waarvan er acht na de voorronden nog een finale van drie games mochten spelen. Drie koppels, die er na de voorronde uitsprongen, eindigden na de finale dan ook op het podium.
De eindstand: 1e J. Swinkels/S. Jansen 2528 (210,67 gem.), 2e M. Vermeulen/L. Onano 2474 (206,17 gem.), 3e E. van Merkestein/M. Ewals 2414 (201,17 gem.), 4e G. Stroecken/J. Jansen 2391, 5e M. Jansen/W. Opbroek 2384, 6e T. Jansen/Y. Vermeulen 2353, 7e T. Fleurkens/ L. Rongen 2285 en 8e  M. Welten/G. van Gorp 2278. De hoogste game bij de senioren kwam op naam van Melvin Vermeulen met 236, terwijl zijn broer Youri met 205 bij de jeugd de hoogste game liet noteren. Wouter Opbroek scoorde met 183 pins een nieuw persoonlijk record en dat deed ook nieuweling Sem van Westerveld, die zijn PR op 73 pins bracht.  Wil jij de uitslagen lezen. Klik dan hier.