Update van 7 december 2022.

Even de aandacht. Heel veel succes met de actie en het sparen van de vouchers voor jullie vereniging.

Bedankt voor het stemmen.

Stem op ons. Het komt ten goede aan onze clubkas. Bedankt voor het stemmen.

Bestelt u wel eens online iets? Ook Bowling Vereniging Venray is sinds kort aangesloten bij SponsorKliks.com

Door voortaan online te shoppen via onze site kunt u ongemerkt een financiële bijdrage
leveren aan Bowling Vereniging Venray, zonder dat het u een cent extra kost!

Hoe werkt het? Heel simpel.

Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks wordt gedaan. Het enige wat u hoeft te doen is via onze website naar SponsorKliks te gaan en dan daar naar de door u gewenste webwinkel te gaan en daar gewoon te bestellen zoals u dat gewend bent.

U gaat dus naar www.bowlingverenigingvenray.nl en klikt het logo aan van sponsorkliks.

U ziet dan hun pagina met de vraag: voor welke vereniging doet u mee ?

U vult in: Bowling Vereniging Venray en ziet direct ons verenigingslogo.
Daarna kiest u uw favoriete webshop en winkelt daar zoals u dat altijd al deed.
Dat is alles ! Uiteraard kunnen wij niet zien wie wat heeft gekocht.
Verder merkt u niets meer van SponsorKliks, maar onze vereniging ontvangt wel
een percentage van het aankoopbedrag als commissiegeld in de clubkas.
Inmiddels zijn ruim 500 favoriete webwinkels aangesloten bij SponsorKliks.com !
Zoals bijvoorbeeld CoolBlue, Bol.com, Wehkamp, Booking.com, Albert Heijn, Decathlon, Independer, Ali Express en Disneyland. Dus ook uw speelgoed, pizza’s, restaurants, vakanties, mobieltjes en boodschappen bestellen via onze site.
Besteld u bijvoorbeeld via Thuisbezorgd.nl ontvangen wij zelfs € 1,00 per bestelling !
Wilt u dus Bowling Vereniging Venray GRATIS sponsoren? Zorg er dan voor dat u voortaan uw online aankopen doet via de SponsorKliks pagina van Bowling Vereniging Venray. Voor u een kleine moeite, voor ons directe inkomsten. Stelt u zich eens voor wanneer alle leden dit zouden doen ? Vertel dit daarom door aan andere mensen die ons een warm hart toedragen! Doen!

U kunt dit ook nog even rustig nalezen op onze website treft u de link Bowling Vereniging Venray SponsorKliks aan. Door deze aan te klikken komt u direct op onze pagina bij
SponsorKliks.com en kunt u direct doorklikken naar uw favoriete webwinkel.
Vergeet niet om het door te vertellen ! Alvast erg bedankt !!