Update van zondag 6 september.

We zijn weer terug van een tijdje weggeweest. Welkom allemaal weer.

Hallo 50 plussers. Hierbij de uitnodiging om mee te doen met ons 20e Asteria 50+ toernooi. Toegevoegd is de reserveringslijst tot nu toe.  Als je graag mee wilt doen, dan een geschikte en nog vrije serie opzoeken (zie bijlage) of je plek even bevestigen aan mij als je al vermeld staat. Graag een plekje in serie 3 t/m 6 en aan mij doorgeven. Opgeven kan bij mij via het mailadres:  p.roijakkers@chello.nl
Groet namens de organisatie.

Heb je interesse om eens even te kijken op de website van “Hotel Asteria” klik dan hier
Ontdek deze prachtige lokatie en krijg een impressie om eens te kijken wat mogelijk is in het hotel en ook in de omgeving. Klik hier om het (promo) filmpje over Venray en zijn omgeving te bekijken. Daarom nodigd het bestuur en de organisatie van bowlingvereniging Venray en Hotel Asteria je van harte uit om eens een weekendje in Venray door te brengen. In onze prachtige omgeving is van alles mogelijk en kun je gelijk deelnemen aan ons bowlingtoernooi en eventueel een overnachting boeken. Voor inschrijvingen uitsluitend mailen met p.roijakkers@chello.nl

Hieronder alvaste de voorlopige namen. Deze worden steeds Z.S.M. aangevuld.

Ga ook naar de link uitslagen. We zijn begonnen.

Klik hier voor de deelnemers (voorlopige lijst) En hier het boekje

Oliepatroon.